Just thinking of you makes me smile :)

ahjoo nille ville att jag skulle skriva några rader om honom,så varför inte,jag är ju endå världens bästa flickvän..!
-
det finns ingen absolut ingen som du,haha och jag skämtar inte,du är heelt unik! du kan få mig att le,skratta,må bra,må dåligt och gråta när du vill,när som helst,för så mycket betyder du för mig. och jag kan inte tacka nog för att jag får ha en sån bra person som du i mitt liv, du är min hjälte♥ jag älskar dig! och på två år så vet jag inte hur många gånger jag sagt det till dig, men de finns en anledning till varför,right? puss på dig mupp :)

Kommentarer
Postat av: din älskling

Älskling du är det bästa som har hänt mig! jag älskar dig otroligt mycke, du och jag för alltid Linnea. du är så jävla bra.. finns igen som du! du är otrolig, finns mer än en miljon saker att säga om dig, du är värd det bästa!

2011-12-18 @ 01:33:43
Postat av: Anonym

Btw, vart fick du den där bilden ifrån xD har inget minne av den ;s

2011-12-18 @ 01:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0