1111111111111111

man kan inte önska sig en bättre familj. jag älskar er!
ph pics från igår kväll!

heeey påer,nu ska jag berätta lite om vad som hände igår,så att ni inte känner att ni missat något ;)
efter skolan så åkte jag hem, ba chilla galet och umgicks med underbara familjen. runt8 tror jag,så kom tobbe,danne och någon mer o hämtade upp mig, vi åkte till åbytorp och hämtade eric och sen skjutsade dom mig till beccis! där spänderade jag några timmar med henne,gabbe,ogge och jonte! runt 11 så kom micke och hämtade mig, vi drog hem till han och tittade på film,åkte en sväng till örebro och så skjutsade han hem mig 1 och så somnade jag. en heelt ok fredag!! nu ska jag ta mig lite frukost och lägga mig framför tvn, vi hörs sen. puss
-
/haha puss på dig emelie, du är ju för underbar!!

Kommentarer
Postat av: emelie strömberg'

du är så löjligt fin hjärtat!<3

2011-11-12 @ 13:12:00
URL: http://emeliestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0