dom är inte som du♥

ph från igårkväll
jag och olivia gick hem till henne efter skolan,satt vid datorn,tittade på tv och så sminkade vi hennes mami för hon skulle på parteeyyy.halv9 så cyklade vi till erika, var där i en halvtimme och sen drog vi tre till felix där det var fest,hann väl vara där en halvtimme/timme och sen kom polisen så alla fick dra, erika drog och jag och olivia stack hem till kennys brud och hade trevligt med dom ett tag,sen gick dom till krogen så jag,olivia och danne åkte hem till erika ett tag och sen cyklade vi hem och tittade på film. min fredagkväll! nu ska jag packa lite, och sen tagga galet till match i kumlaby runt 6. hade braaa puss hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0