Jag vill ha bas.

ph kenai och kodaaa
-
igår så åkte jag till skogstorp för att titta när mitt fina lag spelade match,(svinont i halsen) 2-1 till kumla iallafall, bra gjort mina flickor!!♥ efter matchen så åkte jag och jossan hem till henne, efter någon timme kom jonte och ogge,så åkte jag med dom till aramis och käka, hah jävla sallad..sen stack vi hem till jonte, ba tog de lugnt och lyssnade på musiiik, typ halv11 så cyklade vi till gc och träffade becciis, ba stod och pratade ett tag och runt halv 1 skjutsade ogge hem mig till erika där hon,nissa och simon va, vi tittade på skräckfilm och somnade runt halv3. nu är jag hemma, ska käka lunch nu och sen ska vi åka och titta på ett hus haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0