Lev livet nu älskade du

Hej! Jag har varit lite off idag.. älskade Moa åkte ju till london runt 10 imorse:( jag saknar henne jättemycket redan.. Men jag hoppas verkligen att hon lever liivet i England nu, så ser jag henne till jul igen! <3 jag bloggar ifrån phonen för att musen till datorn har inga batterier och vi har inga nya att sätta i just nu så haha! Äm.. mamma skjutsade Moa till alranda imorse och stannade sedan kvar i Sthlm hos mormor till måndag, så det har bara varit jag,pappa och Frida hemma ikväll eftersom Anna är i Skåne och ränner. Vi har haft en jättemysig kväll framför tvn, men nuu har dom somnat och jag ligger här själv haha..skönt att vara hemma en lördag iallafall! Jag hör av mig imorgon, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0