Linnea Åkesson,härligaste bruden i stan!

hellu...nu är det så att det faktiskt inte är Linnea som skriver! Jag heter Emelie och spelar i samma kungliga lag som Linnea! Jag har fixat lite med brudens header och så...riktigt fin bild har hon fixat! 

Men vill bara säga att du är den härligaste som finns, när jag väl är trött eller arg på en träning räcker det med att höra ditt underbara skratt för att genast bli på bättre humör! När du lägger dig ner och skrattar och klappar som en handikappad säl, man kan inte annat än älska dig tjejen! Du är verkligen helt fantastisk Linnea.
Puss♥ // Emelie, http://emeliestromberg.blogg.se



Jag älskar dig vännen min.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0