never let it go

ph mina pinglor

heei! jag kan börja med att säga att jag aldrig stack till becca igår efter träningen utan jag drog hem och sov istället. idag(igår:s) vaknade jag typ 10, fixade mig och så åkte jag in till stan med mina tjejer i några timmar,ellinor träffade vi där också! det var längesen vi gjorde någonting tillsammans så det var jättekul! vid halv5 kom mamma och hämta oss, vi lämnade av dom och så åkte vi hem, jag käkade och tog det lugnt till 8 då micke kom och hämtade mig, vi drog hem till han och tog det lugnt typ haha och nu är jag iallafall hemma och jag måste verkligen sova,för jag moa,anna och frida ska upp tidigt imorgon för att dra till gustavsvik! godnatt på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0