Random shit!

SENASTE:
1. Dryck: teee!
2. Telefonsamtalet: farmor hihi
3. SMS: moa
4. Sång du lyssnade på: one last ride

 

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: nej
7. Har någon varit otrogen mot dig: jag tror inte det
8. Varit kär: ja
9. Förlorat någon speciell person: ja..
10. Varit deprimerad: ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha hela 6an ungefär ja!

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. vit
13. svart

14. starka färger haha

 

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: ja
16. Fått ditt hjärta krossat: ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: det kan du ge dig på
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja..
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
21. Kysst en kompis: ja

 

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ alla tror jag haha?
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 tror jag hihi
24. Har du några husdjur: två katter,två hästar och en hund
25. Vill du ändra ditt namn: nerå det funkar
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade med familjen!
27. Vilken tid vaknade du idag: halv 11 *soft*
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: tittade på film och snorade
29. Någonting som du längtar till: sommaren!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att inte göra så mycket saker som mina föräldrar blir besvikna över
32. Vad lyssnar du på just nu: Mr.lemon
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: arå det har jag
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag ska upp klockan fucking 7 imorgon för att åka till polisen

 

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Linnéa Åkesson
37. Singel/upptagen: kan jag typ inte svara på..?
38. Stjärntecken: jungfru
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Vialund
41. Gymnasie: -
42. Högskola: -
43. Hårfärg: mörkblondt/blondt

44. Långt eller kort: inte kort men verkligen inte långt
45. Längd: 167 ungefär
46. Vad gillar du gällande dig själv: att jag kan säga nej till saker som är helt fel
47. Piercings: öron och navel
48. Tattoos: inga
49. Höger eller vänster? vänster ffs

 

DIN FÖRSTA:
51. Operation: jag har inte opererats
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: -
54. Bästa vän: madde eller johanna

55. Sporten du spelade: fotboll tror jag,annars gymnastik
56. Husdjur: katt eller marsvin
57. Vaccination du minns: no idea

58. Konsert: vet inte faktiskt haha

60. Alkohol du drack: skummet varje helg när pappa knäppte en öl! haha

 

JUST NU:
61. Äter du: ingenting
62. Dricker du: te...
63. Är du på väg att: ringa bibblan<3

64. Lyssnar du på: made of

65. Väntar du på: att få stänga av datorn

 

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: ja
67. Vill du gifta dig: ja
68. Karriär i åtanke: ingen aning än så länge...

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon

70. Kramar eller pussar: båda
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: båda två
74. Snygg mage eller snygga armar: mage!
75. Tatueringar eller piercingar: piercingar
76. Känslig eller inte: båda
77. Ragg eller förhållande: förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: badboy!! rawr

 

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: jaa

80. Gjort något sjukt spontant: haha ja
81. Tappat glasögon eller linser: nae
82. Haft sex på första dejten: hahah ne
83. Krossat någons hjärta: tror det..
84. Har någon krossat ditt hjärta: ja!!
85. Har du blivit arresterad: asså nae..

86. Dissat någon: ja
87. Gråtit när någon dött: ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej!

 

TROR DU PÅ:
89. Dig själv? för det mesta
90. Mirakel: kanske
91. Kärlek vid första ögonkastet: naa
92. Himlen: absolut
93. Tomten: han är min tränare hallå? träffar karln 4 ggr i veckaaaan *stolt*
94. Att kyssas på första dejten: yess

95. Änglar: nje

 

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: på dagis var man tillsammans med alla möjliga så..
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: bara man tror så
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: dom som jag älskar!
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja.

 

tagen ifrån min älskling josefin!

http://josefiiiins.devote.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0