puss på er!

ph världens bästa tjejer!

ni alla är obeskrivliga för mig, jag skulle aldrig kunna förklara hur bra ni är.
10tjejer som alltid alltid alltid finns där för mig, lyssnar, tröstar och ger råd
ni har förändrat mitt liv, jag kan inte vara lyckligare
jag är tjejen som gnäller och tjatar om allt,som kan vara dryg utan någon anledning,men endå så finns ni där?
även fast jag alltid ska ha som jag vill så låter ni mig hållas, och säger att ni älskar mig för den jag är
hahaha jag kan inte fatta hur ni orkar ;)
jag är den lyckligaste personen i hela jävla universium som har er, älskar er!


Kommentarer
Postat av: aagnes

jag älskar dig mest vännen min!

2011-10-17 @ 18:33:47
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: michelle

Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är för att jag har dig. du är den mest underbara vän man kan ha. älskardig min ängel.

2011-10-17 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0