Now who can say that, I wanna play back

ph bilder från igår! haha syster ser lagom nykter ut..

haha ja som ni ser så var jag på sexparty med moa hos hennes kompisar igårkväll! skitkul hahah, och sen vare lite förfest och runt halv 12 så stack dom till krogen i örebro, och jag följde med sarah och josse hem till josse och myste lite hihi, sen fick jag låna sarahs cykel hem till kevin där nille,kevin,jerry och cissi var.stack hem till farmor efter två timmar och sov! idag så hämtade pappa mig tidigt eftersom vi hade husvisning kl4 idag,så vi städade huset i flera timmar och sen drog jag på träning!
jag har väl inget mer att berätta, hoppas ni hade en bra helg! puss

Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa till sexpartyn, möhippor och andra liknande fester: http://slaventommy.blogspot.com

Mejl/MSN: [email protected]

;-)

2011-10-31 @ 20:45:12
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0