WHEN YOU LIVE LIKE THIS YOU'RE SUPPOSED TO PARTY.

ph efter skidåkningen i fredags

jahap då har jag fått urinvärksinfektion igen för dom som ville veta det, orkaleva
så jag kommer troligvis vara hemma imorgon från skolan..såklart när allt känns toppen så kommer något sånt här,hihihiihihihi min tur. igår när vi kom hem ifrån sälen så fixade jag mig,följde med pappa till biljarden en stund och sen cyklade jag vidare till min saknade pojke.♥ vi träffade jerry,tittade på film och ba mös, gu va jag gillar den killen! vi sov iallafall till 12 idag, sviiintrötta gick vi upp och käkade och sen tittade vi på film tills pappa kom och hämtade mig häh. vi åkte till lägenheten som nu har fått en del nya fina möbler, ååh jag kan inte fatta att jag flyttar nästa helg, stört. fikade lite med familj,farmor&bertil. halv6 cyklade jag till ip för träning men med infektionen så gick ju inte det någe vidare tyvärr:' men aja, där har ni min helg! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0