En sån här bästavän alla borde ha

ph bilder ifrån igår och inatt

haha ah igår dårå, jag drog till becca runt halv 9, vi käkade och spelade lite kort och kl11 tror jag så cyklade vi till jonte där han och ogge va,aa och det sluta med att vi sov där hah,idag är jag sviiiiiiintrött för att vi låg och tittade på filmer hela hela natten.. moa kom och hämtade mig typ 12 och så åkte vi till farmor med tvillingarna och käkade god lunch med lite släkt, mysigt!! efter så åkte vi in till marieberg för att moa skulle köpa en sladd. nu har jag varit hemma i några timmar och jag har bara hunnit tagit ikapp en ynka timmas sovtid, menmen kl8 drar jag till kumlaby för träning som slutar halv10 och då tar jag biken hem till becca och sover där! haha aa de var allt, tjee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0