assååååå

nu ska ni allt få höra något skoj! jag och moa åkte till ikea förut för att köpa en sån här madrass till hennes säng i lägenheten.ah så gick vi runt där jättelänge,tittade runt lite,käkade och tillslut var vi jättetrötta och ville bara åka hem,som de brukar bli?såklart så ska madrassjäveln vara dubbelt så stor som släpet vi skulle ha den på, men roliga som vi är så försöker vi såklart iallafall, jag vet inte hur många bilar som stannade bredvid oss och skrattade, det var tillochmed några som istället för att åka iväg därifrån ställde sig lutade imot bilen,tog en rök och skrattade.men jag klandrar dom inte, jag garvade ju så jag nääästan kissade på mig!haha fyfan asså, tillslut så kom några gubbar och hjälpte oss men det gick tyvärr inte iallafall..aja,lyckaaade syskon.godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0