MINDFUCKAH

ph dagens bilder,outfit & från mitt fönster i lägenheten
tjeeeeena. ah jag har ju då aldrig haft sån här träningsvärk så jag trodde den skulle gå över efter någon dag men hur dum är inte jag?? jag kunde helt seriöst inte gå idag heller hahah.. men träningen gick bättre än den igår iallafall så det är ett plus. skoldagen har varit chill,på sista lektionen så gick jag och agnes och fixade praoplats till mig och sen vidare till lägenheten, agnes drog hem efter ett tag och jag var kvar där i någon timme och pluggade med högsta volymen påå. halv5 kom mamma, vi åkte in till ungdomsmotagningen i örebro och fixade lite tider osv,sen vidare till träningen! nu är jag straxt klar med packningen till sälen,såhääär skönt ska det bli att åka bort i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0