mycket camwow nu

 
ph bilder ifrån igår förutom dom två sista bilderna som är ifrån idag
 

iförrgår natt så kom michelle hit, vi åkte och träffade lite folk i några timmar, hon åkte hem och så åkte jag med nille hem till honom,bestämde oss för att dygna,tittade på filmer resten utav natten,runt 7 så gick vi till konstgräset och spelade fotboll och solade för fyfaaan va varmt det va, kan inte fatta att man jämt sover bort typ den varmaste tiden på dagen.. jätte mysigt var det iallafall♥ åkte till örebro med min bästa becca runt 12, köpte underkläder och en kofta! på bussen hem så kunde jag inte hålla mig vaken så jag gick och la mig direkt när vi kom hem haha. träffade nille och hedi i flera timmar efteråt och somnade igen runt9 och vaknade 12 idag naaaajs! så nu är jag pigg och glad igen, fortfarande sjuk så det kan ju bajsa.. ska ta mig en dusch nu och sen cykla iväg till erika! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0