-

hej! jag kommer inte riktigt igång att blogga.. men jag försöker! just nu sitter jag i sängen, lyssnar på musik och ska alldeles straxt läsa det sista i körkorts boken. bättre sent än aldrig! när jag är klar med det så ska jag sova en stund, när jag vaknar igen ska jag äta kvällsmat, måla naglarna, duscha, smörja in mig så jag blir lite bruuun och titta på film! fullsatt schema jao
 
jag stannar hemma från träningen ikväll pga förkylning,hosta osv.. hoppas verkligen jag blir bättre tills nästa vecka, då vi börjar med stenhård fys för att vi alla ska bli så fit som möjligt. det tackar jag inte nej till! så jag hoppas att jag blir friskare tills dess!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0