Måsbajs

Hej på er!
Just nu ligger jag i soffan hemma hos malle och ska straxt sova,haha Moa är också här såklart och dom ligger och sover medans jag ligger här alldeles klarvaken..förut så träffade jag ellinor,angelica,frida och sara, jättekul! Men eftersom de inte va så mycket drag i Örebro så gick jag hit och mös framför tvn med Moa och Malle istället för att vara ute! Innan jag och Moa drog in till Örebro förut,så var vi på zumba! tummen upp för de.. Meen nu måste jag bara berätta om hur awesome skoldag jag har hade idag haha.. Jag började första lektionen halv11, hade massa rast och tre lektioner sammanlagt, och slutade halv2? Kändes superskönt! Och känslan att veta att det äntligen är lov i en vecka gjorde det ju ännu bättre hihi! Nu har jag inge batteri kvar på mobilen, vi hörs av imorgon. Puss natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0