You and me together, stars forever.

jag kommer ihåg första ögonblicket med dig, på truppgymnastiken. vi båda var super små och osäkra. jag kommer ihåg ditt halsband som satt tajt runt halsen och hade ett väldigt fint mönster, jag kommer ihåg det så väl. jag ville ha ett sånt mer än allt annat, men hittade det ingenstans. nu har vi blivit större, myyycket säkrare, vi båda vet vad vi vill, vi är superlika varandra och du är nästan precis som min syster. jag kan ringa dig när som helst och fråga om du kan komma, jag kan ringa dig och behöva prata om allt, du lyssnar och förstår. samma sak med mig. jag lyssnar på allt du säger, tar åt mig, hjälper dig. vad som helst! du är helt obeskrivlig linnea. det finns verkligen ingen som dig. jag hade turen att få ha dig som min bästavän. jag älskar dig mer än någon annan på denna jord. jag hoppas du vet det.
DU&JAG LINNEA, DU&JAG!


vi båda vet att bilden är hemsk.. men alla har varit små. du kan inte aaaana hur mycket du betyder för mig min alldeles egna åkekung!

/ jag hoppas att det var okej hjärtat mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0