INSTAGRAM PICTURES






hei! jag och olivia hade filmmys hela lördagskvällen,och innan det var vi hos johan en stund med någraa. vi vaknade tidigt igår, åt frulle framför tvn i någon timme och sen drog vi till kumlahallen och motionssimma en timme hihi, duktiga tjejer! efter det så cyklade vi hem till olivia och tog det lugnt, 6 hade jag träning vid ip, hem och duscha/käka efter det och sen cyklade jag hem till min älskling och sov där! idag har jag haft idrottstest som förhoppningsvis gick braa, och sen har det bara varit en vanlig måndag. sov någon timme förut och nyss var jag nere t maxi och köpte mer hårfärg,vi köpte för lite färg förra gången vi färgade så det blev helt fläckigt..dom fixade det med en inpackning på praoen men den färgen har ju gått bort nu så haha,nu ska mami sätta sig och färga håret på mig ännu en gång iallafall stackarn..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0