Mycket bilder & lite text ska det vara right? FUCK that

hej babes! flååååt jag vet att jag är urkass på att blogga..men jag känner att jag inte riktigt har tid just nu, och det är bara på kvällen jag kan låna pappas dator eftersom vi inte fått upp våran andra. praoen har gått super! det är jättekul att få vara med och se hur man verkligen gör med färgning,klippning osv! jag har bara varit där i två dagar och jag kan maassa nytt hihi! det är dock en riktigt lugn månad och inte så mycket att göra, men det passar mig eftersom jag är så jävla lat!

efter praoen igår så tog jag bussen till marieberg och mötte agnes och michan, vi gick runt där i några timmar,käkade osv och kl8 så åkte jag hem och cyklade direkt till nille och sov där! idag slutade jag halv5 eftersom det var en slags kurs som jag fick vara med på, skitkul! när jag kom hem så pluggade jag lite och 7 så cyklade jag t kumlaby för träning, skulle somvanligt ut och springa innan men då så ska jag såklart sträcka vänstra låret! och det är iiiiinte skönt ska jag säga, fyfan:( men det blir bättre, efter träningen så stack jag och träffade micke ett tag iallafall. alla bilder som togs igår och idag lägger jag ut imorgon för nuuu måste jag sova, puss&kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0