TΕΔR∫


<3



ph lite bilder från igår&idag på mitt älskade hus,och på mig och ludde i lägenheten

h3llu, hade fullt upp med flytten igår så jag hann inte blogga. nu har vi fått hit nästan alla saker och förhoppningsvis så har vi fått lite mer ordning tills nästa helg, för just nu så är det kaaaoz. jag kan kanske ta lite kort på lägenheten när allt är klart! svinmysig är den iallafall. igår kväll så kunde inte olivia komma pga missförstånd haha, så becciis kom hit runt kanske 9? vi gick till maxi och köpte nötter,gick hit och tittade på tv, halv12 stack hon hem och jag gick till oskar där en massa folk var. var där i en 20 minuter kanske haha och sen kom nille,så gick vi hem till honom och mös hela natten.♥ idag så har jag varit vääldigt trött, så jag har mest tagit det lugnt,packat upp lite,käkat lunch hos farmor med familjen och varit på teori i klubbstugaaan.

 right now är jag nyduschad, insmörjd och klar för sängen och en jävla bra film. så taggar jag prao imorgon!! puss natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0