NI SOM GILLADE PÅ FEJJAN...

sandra landmark - en jättefin och snäll tjej! de var länge sen jag träffa dig:(

anton norstedt - en jättesnäll kille som ser bra ut! miss ya

joel andersson - du är en svinhärlig och snäll kille joel, ser bra ut gör du också!

oskar sväd - sköningen. guu du är så härlig oskar!

amelia bolinder - min lilla gullunge! hur snäll som helst!!

josefin gustavsson -  du betyder jättemycket för mig och jag är alltid glad när jag är runt dig babe

philip eklind - jag känner dig inte, men du ser bra ut!!

julia johansson - känner inte dig, men du är jättesöt!

daniel wallin -  du är bra du danne!

elias saliba - härliga du, kommer sakna diiig..

madeleine kinnander - snälla och omtänksamma madde, saknar dig vännen!

hugo oscarson - du är jättesnäll och du ser bra ut!

oscar östman - oscar din sköning, länge sen sist!!

ellinor franzen - fina snälla elli!

gustav wikander - snygggustav;) haha,längesen jag träffa dig homie

ellen modin - sockersöta snälla lilla ellen,puss på dig!

agnes andersson - agnes din knäppafaaan, guuud va jag älskar dig!

madelen malm - känner inte dig sådär jättebra, men du är ju hur gulligt som helst!

karin kulhuset - känner inte dig heller så bra haha, men du är säkert jättesnäll!

rastgo ali - ralleballeee, din sköning!

elisa björnram - min fina lilla elisa, du är awesome.

michelle bergelin - du är som du är, och jag är såå glad för att du finns i mitt liv min fina! 

simon hulterström - snälla söta härliga du!

ida johansson - ida din jävel, du är ju för go!

eric arwidson - vännen, du är så jäkla bra!!

mikaela major - härligagumsaaan, saknar dig,gamla mickis:(

ronja lennartsson - länge sen jag träffa dig sötnos! vi får ta att ses snart.

jonathan andersson - galna du, du är inte som alla andra..;)

hillevi johansson - bibbels vad ska jag säga.. aj vil alvejs lav jue bejb!

kamal adén -  härliga snälla kamal!

filip oskarsson - snälla,söta lilla lilla lilla filip!

hampus hampe(?) - känner inte dig bra, men du är söt och säkert snäll 

kajsa aronsson - fina du!! de var jättelänge sen jag träffa dig;o

frida åkesson - du vet ju vad jag tycker om dig knasboll..♥

amanda harrysson - känner inte dig :)

dino advic - snälla,söta dinooooo

jonathan hautaniemi - vad ska man säga om dig då? oslagbar.<3

gabriel olsvik - gabbiii,min kramgoa snälla gabbiboi;)

felicia åkerstedt - snyggiiseen! känner inte dig så jättebra,men du är jättesnäll!

salih karalic - salihmanneeeeeen, we miss ya bigboi

martin borg - snälla,härliga martiiin, puss på dig!

emelie strömberg - underbara emelie, du är så snäll min lilla sockerbit

linnea arvidsson - du vet väl vad jag tycker om dig? det kommer alltid vara du&jag, alltid!

linn leijen - söta lilla leijeen hihi!

daniel almgren - danne, tycker vi borde ses snart! du är snäll och du ser bra ut:)

olle åhman - känner inte dig bra, men du är jättesnäll säkert!

anton thörnqvist - anton din galning, du är en snäll kille du!

mikael klingvall - snälla snälla micke, finns aaalltid där för mig!

wilma moberg - härliga och underbara wilma!

lukas scheige - känner inte dig längre, men du är fortfarande jättesnäll:)

niklas nilsson - du är jättesnäll!!

olivia karlsson - olivia din nöt,varje stund med dig är minnesvärd! jag älskar dig bästavän

niklas westerberg - och så har vi dig, men dig går inte att beskriva för mig ju..hihi! jag älskar dig niklas


Kommentarer
Postat av: aagnes

du som är knäpp linneaaaaa!!!

loveu2♥♥

2012-01-04 @ 11:57:12
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0