<3NEAMOAKVÄLL

ph jag och moa denna mysiga måndagskvällällääl

jag har varit fruktansvärt trött idag, somnade flera gånger i skolan,fick faktiskt gå tidigare från sista lektionen haha, men såklart så har jag tappat bort fittnyckeln till cykeln,så pappa fick komma och hämta cykeln och jag åkte med moa och josse till kumlaby och hälsade på deras kompis som hade en nyfödd liten bebis hihi. efter massa fika och gosade med lillen så somnade jag såklart där också.. när jag och moa lämnat av josse påväg hem så bestämde vi oss för att sola lite, efter det gick vi och köpte godsaker på maxi och enda sen dess har jag och moa suttit framför tvn med grönsaker och dipp. nu är lilla nea trött igen så jag ska slänga mig i sängen nu och njuta av att jag faktiskt kommer ihåg att det är sovmorgon imorgon! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0