FAMILY STICK TOGETHER, FOREVER

ph säbylund och jag&bibbels igår

den här helgen har jag tillbringat med min fina pojkvän,släkt,vänner och massa härliga fotbollsbrudar, det är ju så det alltid ska vara juuu.. jag sov hos nille i fredags,i lördags så kom stockholmarna hit och firade mamma hela lördagen! vi gick till sjöparken och fikade,åt massa god mat och hade trevligt hela dagen. på kvällen stack jag och hillevi och träffade lite trevligt folk i några timmar också. imorse så gick vi till hotellet där halva släkten bodde och käkade frukost, mumaa! alla åkte hem runt 1, låg bara och chilla galet till klockan halv5 då jag drog till ip och vann med 4-1 imot hovsta/lillån. riktigt jävla härligt vädet att spela i var det också! sommar juuuu
nu ska jag lägga mig och titta på tv med mosan pusspusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-03-30 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0